Tuesday, June 8, 2010

break1st

Aku dh xtau nak brek1st ape lah waktu pagi2.bile mkn, aku dh jadi mcm ular sawo. Buat keje pun lembap.Kalau x mkn , lg lah...

Asyik2 menu waktu pagi aku..

Nasi lemak + kentang sambal..
Bukan 1, bukan 2 dan bukan 3, tapi 5 biji karipap sardin
Mc'Donald berserta Arabica Cofee
Nasi Kerabu + Daging Bakar
Mihun Goreng' Kuewteow goreng + telur mata kerbau + Sambal Kerang
2 keping roti canai + kuah dal + kuah kari cikit + sambal cikit

Dah naik kembang tekak ni ha ngan menu-menu tuh..berat badan pun, alahai... kire lah kalori yg dh aku kumpul waktu pagi je..

So, ni de resepi yg aku dapat dan boleh dikongsi bersama. Sesuai tok kengkawan yg nak terpikir nak berdiet dan dlm berdiet..tahan lh tak lapar sampai ke time lunch.


ROTI MATE KERBAU



tadaaaa..........

;-)




nyum-nyum
.......




corat-coret: rajin nyer aku ni, boleh ke nak buat brek1st mcm ni stiap pagi...?

3 comments: