Sunday, June 27, 2010

break1st- part 2

hai..

previous entry, de tunjuk resepi baru utk break1st. resepi baru tuh aku dapat dari email yg masuk dlm peti "inbox" aku. terima kasih diucapkan kepada kwn sepejabat ngan aku, yg sentiasa memenuhkan inbox aku dgn email ko yg menarik, en adha. start je bace email tuh, tertelan air liur, menarik jgk resepi ni yek.nak buat pun mcm sennag je coz bahan-bahan yg nak pakai pun, semua ade dah kat dapur msg-msg. belasah amik je..


setelah berbincang dgn "selera sentiasa tinggi" team. kami telah sebulat suara nak buat sendiri resepi tuh pd keesokan harinya. msg-msg telah ditugaskan utk membawa brg2 yg diperlukan.( angkut je semuer dr umah msg2)..Aku kene bwk ovan.( thanks mummy coz bg pinjam ovan yg x pakai dlm stor tuh). Kami memulakan percubaan pertama (eksperimen) seawal pagi, 7.30 pagi.
~wee, nie ler hasil nyer~

~ kami kerja sebagai 1 pasukan, memasak pun 1 pasukan ~

~ thanks mummy ku, kerana bg pinjam microve canggih ~
corat-coret: tq pak mir n daus, beli microve baru tuk kegunaan kami kat pasar pudu lunch time arituh. tp, mule2 je kami semuer beria- ia memasak. pastuh , smuer wat x tau je. semangat memasak dh xde...mini dapur kat belakang tuh dh berabuk. diet aku pun dh xde...poyo je konon-konon nak mkn roti bakar je..hampeh tull











No comments:

Post a Comment