Saturday, June 5, 2010

ber"Blogging"

salam..

sekian lame tidak melibatkan diri dlm ape2 yg berkaitan dgn alat komunikasi di alam maya ni, aku membuat keputusan utk menubuhkan blog aku sendiri.aku diantara salah seorang manusia di muka bumi ini yg tidak terlibat di dlm friendster dan facebook setelah sekian lame nyer.Semuanya telah ku hapuskan..hahahaha..

Blog ni adalah semua yg berkaitan dgn aku dan cerita2 lain yg berkaitan yg kiranya boleh di kongsi bersama. Aku bukan lah penulis yg hebat seperti:

- novelis Ahadiat Akashah dan Norhayati Berahim yg dapat menulis berataus-ratus hasil penulisan yg terbaik antara yg terbaik, yg dapat menusuk kalbu, menyentuh jiwa dan raga si pembaca. Siap novel Ahadiat Akashah punye novel" Lagenda Budak Setan" jadi filem dh skrng

- blogers yg sering aku bace dowang nyer blog, yg dh bertahun pun dlm dunia blog ni, yg penulisan downg memmg mantap n penuh dengan ilmuan lah. Pagi2 sambil break1st, aku mesti bukak blog dowang ni, kire semua bentuk penulisan yg ada dapat muhasabah diri aku yg tak berape nak munasabah sgt ni, even kadang2, dowang pun byk tulis yg ntah pe2 jgk. tp layannnnn beb!

Even aku UPSR,PMR dan SPM dapat A1 dlm penulisan B.M, kire nyer mmeg scorer gilerr, tgn x berhenti menulis bile time exam kertas B.M, tak mungkin aku.....
-nak buat kowang menangis,
-nak buat kowang tersenyum sorang2,
-nak buat kowang terpikir "best nyer kalau jadi mcm die kan"...ecihhh!!

So, blog aku ni dlm kategori "new born".Segala komen-komen anda selepas ini adalah amat dialu-alukan.

Bydway..disini aku ingin mengumumkan.. Blog nie dah Official aku release ..Yuhuu!!!


corat-coret:novel yg setebal kamus tuh , selamat aku dh katam balik, lagu tema pun 14hari, 14 mlm aku dengar. bile lah nk tengok LBS ni...wuhuhu

6 comments:

  1. hahahaha...syg ku dah ade blog eh...nanti kite tgk Lagenda bdak setan eh..muahhh

    ReplyDelete
  2. wooww!!! kagumnya..
    fiza ada bakat terpendam menulis.. gud2!! =)

    g la tgk weh!! aku dah tgk.. ey ada eh novel tu? nk pinjmmm.... =p

    ::nadia

    ReplyDelete
  3. congrats for new born blog....jgn lupe letak iklan nuffnang..leh dapat duit sket..

    ReplyDelete
  4. camner nak wat iklan nuffnang nana...hahaha

    ReplyDelete
  5. semua dah keluar kn bakat2 tependam masing2 ni..bl la ku nk start blogging ni...ehehe

    ~leez cun~

    ReplyDelete